SPEAK UP. WE CARE. - SIGUR ȘI DE ÎNCREDERE

Beiersdorf a sprijinit întotdeauna siguranța și acționarea responsabilă. În cazul în care compania ar fi asociată cu un comportament neregulamentar - intenționat sau nu - acest lucru ar putea duce la daune de reputație pe termen lung și la pierderi economice considerabile. Acesta este motivul pentru care este important pentru noi să aflăm despre posibile încălcări ale conformității.

Ne propunem să ne protejăm integritatea etică de lungă durată prin reacția rapidă la orice încălcări sistematice sau materiale ale conformității. În acest fel, ne protejăm compania, angajații, consumatorii și forța de muncă din întregul nostru lanț de aprovizionare.

Canale de raportare securizate disponibile în peste 30 de limbi

Platforma noastră de raportare a incidentelor - Speak up. We Care. - este un canal de raportare protejat, sigur și independent pentru angajați, clienți, consumatori, furnizori și alte părți interesate externe. Platforma se bazează pe tehnologia BKMS® Incident Reporting, care are multiple certificări de securitate a datelor. Aceasta este disponibilă 24 de ore din 24 pe toate piețele în care Beiersdorf și filialele sale își desfășoară activitatea, iar utilizarea sa este permisă de legislația locală. Utilizatorii pot trimite informații cu privire la posibile nereguli în mai mult de 30 de limbi, rămânând anonimi acolo unde legislația locală permite acest lucru.

Informații suplimentare (specifice fiecărei țări) despre platformă sunt disponibile chiar pe platformă: https://www.bkms-system.net/speakup.wecare.

Doriți să aflați mai multe despre procesul de raportare și ce se întâmplă după ce ați depus un raport utilizând sistemul nostru de denunțare? Atunci citiți schița procesului nostru de raportare (disponibilă în limba engleză).