Produsele Beiersdorf sunt de succes peste tot în lume, deoarece consumatorii au încredere în noi. Pentru a consolida și mai mult această încredere realizăm investiții semnificative în cercetare dermatologică și tehnologii inovatoare, analize ale tendințelor globale și locale și o identitate unitară de brand la nivel mondial.
Mărcile Beiersdorf unesc tendințele internaționale cu nevoile regionale ale consumatorilor pentru că nu există două piețe la fel și cerințele de îngrijire a pielii consumatorilor diferă considerabil de la un continent la altul. Desfășurăm cercetări extinse de consum și operăm centre locale de cercetare a pielii pentru a fi cât mai aproape de consumatorii noștri.
Unul dintre factorii ce conduc succesul nostru la nivel mondial este capacitatea noastră de inovare. Activitățile de cercetare și dezvoltare a produselor au jucat întotdeauna un rol cheie în cadrul organizației Beiersdorf. Multe dintre rezultatele proiectelor noastre de Cercetare și Dezvoltare, cum ar fi inventarea NIVEA Creme, care a revolutionat îngrijirea pielii în 1911, ne-au ajutat să stabilim standarde globale.